Skip to content

Szkolenia z narzędzi social media

Pojęcie social media jest bardzo szerokie, ponieważ obejmuje naprawdę duży zakres komunikacji. Do mediów społecznościowych zalicza się m.in.:

  • serwisy społecznościowe, czyli Facebook, Google+, czy Nk.pl,
  • społeczności kontentowe, czyli YouTube, Wikipedia, czy Vimeo,
  • mikroblogi oraz blogi, np. Twitter, czy Blip,
  • społecznościowe światy wirtualne, takie jak Second Life,
  • wirtualne światy gier, czyli np. World od Warcraft.

Nietrudno zauważyć, że wspólna cechą tych wszystkich mediów jest fakt, iż pozwalają one tworzenie oraz generowanie przez użytkowników różnego rodzaju treści. Wykorzystywane są do tego różnorodne narzędzia komunikacyjne, pozwalające na swobodną i naturalną wymianę informacji.

            Nietrudno zauważyć, że social media dają naprawdę duże pole do przeprowadzania różnego rodzaju akcji marketingowych. Jednak skuteczne wykorzystanie mediów społecznościowych do takich celów wymaga odpowiednich umiejętności. Można je zdobyć na kursie z korzystania z narzędzi social media. Uczestnicy podczas szkolenia dowiadują się m.in. tego jak zbudować autorytet w mediach społecznościowych i w jaki sposób stworzyć odpowiedni fanpage oraz określić grupę docelową. Ponadto nauczą się trafnego konstruowana produktów i usług skierowanych do wybranej grupy konsumentów.

            Szkolenie pozwoli na maksymalne wykorzystanie ogromnego potencjału, jaki dają social media. W czasie zajęć można nauczyć się budowania świadomości marki oraz zaplanować jej długotrwałą obecność w social media. Ponadto uczestnicy mogą samouwielbienie przekonać się jakie kanały komunikacyjne są najbardziej efektywne i w jaki sposób je wykorzystywać. Zajęcia praktyczne zwykle skupiają się na kilku najpopularniejszych mediach społecznościowych. Najwięcej czasu trzeba poświęcić Facebookowi, ale równie ważne są też inne portale, takie jak Instagram, Twitter, czy YouTube, a także tzw. social business, czyli Linkedin. Profesjonalne wsparcie i kompleksowa wiedza związana z social media to z pewnością klucz do sukcesu, pozwalający na efektywne wypromowanie marki i zdobycie klientów.

Scroll To Top