Skip to content

Projektowanie ulotek

Nawet w dobie wszechobecnego Internetu i znacznemu zmniejszeniu kosztów tzw. reklamy outdoorowej – czyli tej dostępnej na ulicach, ulotka firmowa ciągle jest bardzo popularnym nośnikiem reklamy, gdyż wielu ludzi jest po prostu przyzwyczajonych do ulotek i ma do nich większe zaufanie niż do mailingu czy też banerów internetowych. Ulotkę można wziąć w rękę, poczytać przy stole, skatalogować w segregatorze, jeżeli mamy taki zwyczaj. Dobra ulotka firmowa to przede wszystkim szansa dla firm działających lokalnie, aby poinformować społeczność o tym, że prowadzą działalność w określonym zakresie, jak również przypomnieć o sobie lub informować o promocjach.

Nie zapominajmy, że to właśnie potrzeby informacyjne są najważniejsze dla klientów, chcą wiedzieć co i za ile mogą kupić, jak dany produkt lub usługa działa, i chcą samodzielnie decydować, czy użyteczność jaką niesie produkt sprawia, że jest on wart zakupu. Ulotka, którą zaprojektuję dla Państwa jest najbardziej popularnym „modelem”, tj. jest składana na trzy i ma w sumie dwie strony, zewnętrzną oraz wewnętrzną, każda strona ma trzy prostokątne widoki. Jest to wystarczająca ilość miejsca na ulotce, aby przedstawić tam informację niezbędną do zainteresowania lokalnych klientów, a dla niektórych firm, ilość miejsca może być nawet zbyt duża. Wówczas proponuję ulotkę dwu-stronną, w formacie A5 lub A6. Zapewniam również doradztwo, w jaki sposób dystrybuować ulotki, aby nie wywołać negatywnych emocji, przypomnijmy sobie ile razy jesteśmy poirytowani faktem, że nasza skrzynka jest dosłownie zasypana ulotkami. Możemy tego uniknąć. Zapraszam do współpracy.

Scroll To Top