Skip to content

Papier firmowy

Każdy doświadczony przedsiębiorca wie, że każde pismo zawierające pieczątkę i podpis może być oficjalnym dokumentem firmowym. Wielkie kontrakty niejednokrotnie bywały potwierdzane przy pomocy dokumentów, których stylistyka pozostawia wiele do życzenia. Najważniejsza w dokumencie firmowym jest informacja, którą zawiera i skutek jaki ta informacja wywiera na wszystkich, których dany dokument dotyczy. Przypomnijmy sobie jednak, że to w jaki sposób robimy pewne rzeczy staje się powoli równie istotne, jak to, co robimy. Styl odróżnia nas od innych, jeżeli dbamy o nasz styl, wówczas stajemy się bardziej widoczni na tle tych, którzy tego nie robią. Przyciągamy podobnych sobie, robimy rzeczy te same, ale inaczej oraz za inne pieniądze.

Cały ten wstęp ma prowadzić do konkluzji, że diabeł tkwi w szczegółach i dbając o nie pokazujemy nie tylko naszą klasę, ale i szacunek do wszystkich, z którymi robimy interesy. Papier firmowy jest łatwy do wprowadzenia do obiegu dokumentów w firmie. Wystarczy wyrobić w sobie nawyk, aby wszystkie informacje tekstowe i ofertowe zostały na nim przesyłane, a wszystkie faktury powinny mieć logo naszej firmy oraz adres strony internetowej. Projekt graficzny papieru firmowego, który dla Ciebie przygotuję, będzie bardzo subtelny, prosty, funkcjonalny, czytelny i nie narzucający się użytkownikowi, zostawiający przy tym sporo miejsca na tekst oraz, co powinno być równie istotne – ekonomiczny w wydruku – logo nie zawiera dużo miejsca, dane kontaktowe również, stosowane są standardowe kolory. Optymalizujmy wszystko, co się da. I róbmy to z klasą.

Scroll To Top