Skip to content

Moje CV

Doświadczony specjalista w zakresie projektowania stron internetowych, kodowania oraz tworzenia i wdrażania strategii e-marketingowej w celu zwiększenia sprzedaży produktów i usług w Internecie. Prowadzę również szkolenia z zakresu w/w technologii i usług, pomagam przedsiębiorcom w poznaniu narzędzi e-marketingowych i ich umiejętnym stosowaniu w codziennej działalności biznesowej i wizerunkowej. Moim celem zawodowym jest bycie uczciwym, profesjonalnym i cenionym specjalistą, który jest oparciem dla swoich współpracowników oraz klientów. Moje umiejętności to biegła znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie, znajomość komputera w stopniu bardzo dobrym: środowisko Windows, MS Office (Excel, Word, Powerpoint), znajomość języków HTML, CSS, podstawy PHP i MySQL, znajomość wdrażania JavaScript, jQuery, systemu WordPress, znajomość narzędzi i zagadnień SEO/SEM, praca w programie Adobe Photoshop.

Przy projektach korzystam z następujących rozwiązań:

Grafik Komputerowy Freelancer, Profesjonalne strony internetowe Warszawa
Grafik Komputerowy Freelancer, Profesjonalne strony internetowe Warszawa
Grafik Komputerowy Freelancer, Profesjonalne strony internetowe Warszawa
Grafik Komputerowy Freelancer, Profesjonalne strony internetowe Warszawa
Grafik Komputerowy Freelancer, Profesjonalne strony internetowe Warszawa
Grafik Komputerowy Freelancer, Profesjonalne strony internetowe Warszawa
Grafik Komputerowy Freelancer, Profesjonalne strony internetowe Warszawa
Grafik Komputerowy Freelancer, Profesjonalne strony internetowe Warszawa
Grafik Komputerowy Freelancer, Profesjonalne strony internetowe Warszawa
Grafik Komputerowy Freelancer, Profesjonalne strony internetowe Warszawa
Grafik Komputerowy Freelancer, Profesjonalne strony internetowe Warszawa
Grafik Komputerowy Freelancer, Profesjonalne strony internetowe Warszawa

Szkolenia, certyfikaty, kursy

  • Szkolenie i certyfikat ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management, AXELOS, 2016
  • Egzamin i certyfikat TOEIC® Listening and Reading certificate, ETS Group, 2016
  • Szkolenie i certyfikat Zarządzanie stresem i kontrolowanie emocji, Progress Project, 2016
  • Szkolenie ERP GigaCon 2011, 12.09.2011, VII edycja konferencji ERP, poświęconej najnowszym osiągnięciom w ramach Zintegrowanych Systemów Zarządzania klasy ERP
  • Szkolenie E-commerce MoneyCon 2011, 30.08.2011, VI edycja konferencji poświęconej biznesowi XXI wieku czyli e-commerce w Internecie
  • Szkolenie Dzień Użyteczności 2010, 03.12.2010, Program Certyfikacyjny Użyteczna Strona jest inicjatywą branżową skierowaną do firm, przedsiębiorstw i instytucji publicznych pragnących poprawić i potwierdzić użyteczność własnych serwisów internetowych
  • Kurs XHTML i CSS w Praktyce, Insigo, 2009
  • Kurs XHTML i CSS - Podstawy, Insigo, 2009
  • Kurs Wspaniałe Strony WWW w Photoshopie, Insigo, 2009
  • Kurs Tworzenie Stron WWW: Użyteczność i dobre praktyki projektowania, Insigo, 2009
  • Kurs Dreamweaver - Tworzenie Stron WWW, Insigo, 2009

Doświadczenie zawodowe

Nazwa stanowiska: Grafik Komputerowy Freelancer, Front end developer
Miejsce pracy: Wolny strzelec
od października 2004 (od 14 lat i 10 miesięcy)

Odpowiedzialność za wprowadzanie firm do Internetu oraz szeroko zakrojone działania sprzedażowo-marketingowe, projektowanie i tworzenie stron internetowych, pozycjonowanie stron SEO, strategia SEM, marketing internetowy, szkolenia informatyczne, prowadzenie małych i średnich projektów informatycznych, analizy i opracowania na temat rynku IT w kontekście promocji w sieci. W tym czasie wykonałem wiele stron internetowych, pozycjonowałem wiele serwisów oraz obsługiwałem klientów zarówno polskich, jak i zagranicznych.

Nazwa stanowiska: Internet Consultant
Miejsce pracy: BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.
czerwiec 2016 - luty 2017 (9 miesięcy)

Praca na stanowisku Internet Consultant na zlecenie BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, firmy odpowiedzialnej za marki Bosch, Siemens, Gaggenau i Neff. Praca na drugiej, technicznej linii wsparcia. Do moich obowiązków należało dbanie i administrowanie stronami internetowymi grupy Bosch oraz Neff, codzienne wspieranie użytkowników ze wszystkich krajów w których te marki mają swoje odziały i funkcjonują strony internetowe, uczestnictwo w projektach dodatkowych mających na celu rozwój i poprawę funkcjonowania stron, obsługi użytkowników i usprawnieniu procesów firmowych. Praca głównie w jęz. angielskim.

Nazwa stanowiska: Kierownik Projektu (Project Manager)
Miejsce pracy: Radio Hobby 89,4 FM
marzec 2010 - maj 2010 (przez 3 miesiące)

Praca na stanowisku Kierownika Projektu na zlecenie Radia Hobby 89,4 FM z siedzibą w Legionowie, gdzie samodzielnie stworzyłem strategię projektu stworzenia portalu społecznościowego oraz zarządzałem 5 osobowym zespołem specjalistów, kontrolowałem, rozdzielałem zadania i szkoliłem z zakresu ich poprawnej realizacji.

Nazwa stanowiska: Praktykant (Research Trainee)
Miejsce pracy: Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk
czerwiec 2009 - sierpień 2009 (przez 3 miesiące)

Udział w Letnich Praktykach Badawczych IBS PAN. Tematyka projektów obejmowała m.in. matematykę finansowa, ochronę zdrowia, analizę danych oraz rynki ropy naftowej i surowców odnawialnych.

Nazwa stanowiska: Administrator sieci komputerowej (IT network administrator)
Miejsce pracy: Collegium Civitas
maj 2009 - listopad 2009 (przez 7 miesięcy)

Praca na stanowisku Administrator sieci komputerowej na zlecenie Collegium Civitas z siedzibą w Warszawie, gdzie byłem odpowiedzialny za dwie pracownie komputerowe (10 + 20 końcówek) oraz obsługę informatyczną XI i XII piętra PKiN w Warszawie (w sumie ok. 80 końcówek), gdzie mieściła się siedziba CC. Do moich zadań należała aktualizacja komputerów, instalacje oprogramowania, rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników oraz administrację dostępem do sieci urządzeń mobilnych (MAC). Dodatkowo wykonywałem drobne prace graficzne (Photoshop + Flash).

Nazwa stanowiska: Koordynator Projektu (Project Manager)
Miejsce pracy: Fundacja Krzewienia Kultury Artystycznej u Osób Niepełnosprawnych
wrzesień 2008 - grudzień 2008 (przez 4 miesiące)

Praca na stanowisku Koordynator Projektu na zlecenie Fundacji Krzewienia Kultury Artystycznej Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, gdzie byłem odpowiedzialny za otwarcie Ogólnopolskiej Sceny Muzyka Niepełnosprawnego przy Filharmonii Narodowej w Warszawie. Projekt prowadziłem samodzielnie, kierując pracami wolontariuszy (10 osób). Udało mi się zorganizować patronat honorowy (m.in. Kard. Józef Glemp, Pani Prezydentowa Maria Kaczyńska) oraz medialny (m.in. TVP Kultura, PR1 Polskie Radio, Życie Warszawy), a także widownię (ok. 1000 osób). Projekt zakończył się sukcesem.

Nazwa stanowiska: Specjalista ds. administracji (Administration Specialist)
Miejsce pracy: L'Oreal Polska
luty 2007 - wrzesień 2007 (przez 8 miesięcy)

Praca na stanowisku Specjalista ds. administracji na zlecenie L’Oreal Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, gdzie byłem odpowiedzialny za organizację wydarzeń/szkoleń i wyjazdów zagranicznych; praca wymagała codziennego posługiwania się językiem angielskim. Do sukcesów należy samodzielna organizacja corocznego spotkania dla handlowców (ok. 200 osób; starania nagrodzone premią finansową).

Nazwa stanowiska: Specjalista ds. marketingu (Marketing Specialist)
Miejsce pracy: Początki kariery zawodowej
grudzień 2003 - styczeń 2007 (przez 3 lata i 2 miesiące)

Praca na stanowiskach: Specjalista ds. marketingu (3 miesiące dla Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A.), Asystent Dyrektora Generalnego (10 miesięcy dla EMB Sp. z o.o.), Artysta Wykonawca (3 miesiące dla ART Studio 3 Słowa), Magazynier książek (1 miesiąc dla WKRA S.A.), Specjalista ds. reklamy (2 miesiące dla Vega Design), Telemarketer (1 miesiąc dla Dimar Polska Sp. z o.o.), Wolontariusz-Informatyk (8 miesięcy dla Stowarzyszenia Rodzina Kolpinga).

Scroll To Top