Skip to content

Grafika komputerowa

Szablony aukcji internetowych

Portale aukcyjne na stałe zagościł w arsenale narzędzi sprzedażowych firm i przedsiębiorców. Ogólnopolski zasięg i przyjazny system wyszukiwania stał się niejednokrotnie pierwszym źródłem informacji o produktach, o cenach, służy w wyborze dla klientów, partnerów i posiada znaczący udział w polskim handlu elektronicznym. Wykorzystajmy ten fakt tworząc specjalny szablon aukcyjny i sprawmy, aby nasze oferty na…

Identyfikacja wizualna

Pakiet identyfikacji wizualnej może zawierać bardzo różne rozwiązania, to zależy w dużej mierze od oferty firmy, która go tworzy i proponuje klientowi. I paradoksalnie nie jest to pojęcie uniwersalne, czyli gdy klient rzuca hasło „potrzebuję identyfikacji wizualnej”, nie może oczekiwać, że firma bądź wykonawca od razu będzie wiedzieć o jaki zestaw chodzi. Te najprostsze zawierają…

Projektowanie layoutów

Określenie layout, czy też projektowanie layoutów może być niezrozumiałe dla części osób, które chcą poznać moją ofertę, a które nie miały do tej pory doświadczenia we współpracy ze specjalistą IT lub firmą informatyczną, bądź agencją reklamową. Aby to wyjaśnić przydatne będzie rozłożenie książkowego procesu tworzenia strony internetowej na czynniki pierwsze i wyszczególnienie w momencie, w…

Projektowanie graficzne

Projektuję głównie na potrzeby Internetu i marketingu internetowego, czyli skupiam się na tworzeniu layoutów stron internetowych, banerów reklamowych, elementów stron internetowych takich jak topy, stopki, przeprojektowuje menu, aby było bardziej użyteczne (usability), projektuję layouty sklepów internetowych zgodnie z dokumentacją gotowego lub pisanego pod klienta silnika. Fakt, że znam się również na cięciu layoutów do HTML/CSS…

Papier firmowy

Każdy doświadczony przedsiębiorca wie, że każde pismo zawierające pieczątkę i podpis może być oficjalnym dokumentem firmowym. Wielkie kontrakty niejednokrotnie bywały potwierdzane przy pomocy dokumentów, których stylistyka pozostawia wiele do życzenia. Najważniejsza w dokumencie firmowym jest informacja, którą zawiera i skutek jaki ta informacja wywiera na wszystkich, których dany dokument dotyczy. Przypomnijmy sobie jednak, że to…

Projektowanie wizytówek

Wizytówka z imieniem i nazwiskiem, nazwą firmy oraz danymi kontaktowymi stała się standardem komunikacji biznesowej na długo przed popularyzacją Internetu i możemy zaryzykować stwierdzenie, że wizytówka będzie w użyciu nawet, gdy samochody przestaną jeździć po drogach i uniosą się w powietrze, podobnie jak Internet, które dostępny będzie jedynie dzięki sile woli i myśli. Ale niech…

Projektowanie ulotek

Nawet w dobie wszechobecnego Internetu i znacznemu zmniejszeniu kosztów tzw. reklamy outdoorowej – czyli tej dostępnej na ulicach, ulotka firmowa ciągle jest bardzo popularnym nośnikiem reklamy, gdyż wielu ludzi jest po prostu przyzwyczajonych do ulotek i ma do nich większe zaufanie niż do mailingu czy też banerów internetowych. Ulotkę można wziąć w rękę, poczytać przy…

Projektowanie logo

Właściwie zaprojektowany logotyp ma dla firmy lub instytucji znaczenie strategiczne, gdyż jego celem jest w sposób pozytywny przedstawiać firmę oraz znaleźć swoje miejsce w świadomości odbiorców. Logo powinno być wyraziste i przykuwać uwagę, oddając jednocześnie charakter firmy oraz przy pomocy właściwej gry kolorów oddać jej aktualną misję i przekaz. Wszystkie w/w współczynniki zostają przeze mnie…

Scroll To Top